Post Description
Lesson Outline (25 lessons)
In this series of lessons, we'll focus on the concept design and storyboarding section of the 'Infiltrator' production pipeline.
We'll get started by learning how we can quickly generate several rough ideas for our character concept using simple silhouettes. From there, we'll choose our favorite silhouette and begin drawing the rough line work of our character. Once we've finished, we'll begin refining and cleaning up the line work to prepare it for color. Next, we'll learn one method of painting color values onto our character and blending them to create the illusion of a 3 dimensional image. Finally, we'll walk through the storyboarding of a short animated sequence for our character. After completing this course, you will have a good idea of how to create and develop a character for animation. You'll also understand how to go about storyboarding out an animated sequence for a character
Deze spot bevat de nieuwere tutorial voor maya.
Ik vind dit een van de meest complete tutorials voor maya, van DT, in deze wordt eigenlijk van het ontwerp tot aan het uiteindelijk
product het hele process uitgelegd.
Deze spot bevat 7 delen en is een kleine 11 gig groot in totaal, wat je noemt een flinke tutorial (lol)
Het kan voorkomen dat bij de wat nieuwere tutorials bv de projectfiles of het menu ontbreekt, over het hoe en waarom kun je lezen in de korte uitleg
die ik heb bijgevoegd.
veel DT plezier ermee
Comments # 0